About

Dark Side Crew was supposed to be a small group of people that fly FPV  together and post some videos of those flights.

Today this “crew” simply consists of my flying buddy Leo and me (Benny).
We try to meet and fly as often as the weather allows us to.

We are both from Germany (Gütersloh and Bielefeld) and we hope that you like our videos and maybe get some useful information out of this blog as well.

Feel free to contact us: dsc.fpv@googlemail.com

Leo-und-Benny-Bayern

Advertisements

10 comments on “About

  1. Hi Benny,

    super Videos. Hab sie mir mehrfach angeschaut. Hoffe es kommen noch einige hinzu.

    Gruß
    Frank

  2. War interessant, heute mit Euch zu reden. Würde das Thema gerne vertiefen. Vielleicht trifft man sich mal an der Uni. Ich wohne keinen KIlometer davon entfernt.

  3. Hallo Jungs,
    großes Kompliment an euch und euren informativen Blog! Das Anschauen solch toller Flying Wing-Videos hat mich diesen Winter so sehr angefixt, dass ich nun auch einen FPV-Nuri zurecht machen werde.
    Ich hoffe man liest bald mal wieder etwas neues von euch, dieser Blog ist ja leider recht eingestaubt…
    Besten Dank auch für eure Buildvideos, das hat mir zum Thema Nuri-Bau echt die Augen geöffnet 🙂

    Schöne Grüße

    Christian (www.torfkoppter.de)

  4. Hallo,

    Toller Blog den ihr hier habt und klasse Videos, schade das alles in Englisch ist 😦

    Was haltet ihr von dem A2 Mojio ? Würdet ihr diesen dem No.2 vorziehen ? Wenn JA, warum ?
    Will mir nen Nuri als Feierabend Flieger zulegen für die HOTT MC-20 und mit FPV gedöhns.

leave a message

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s